Patch für Outlast 2 erschienen

Schwierigkeitsgrad wird angepasst [Update: Entwicklungskosten eingespielt]

News Michael Sosinka

Red Barrels Games hat einen Patch für die PC-Version von "Outlast 2" veröffentlicht. Die Konsolen werden zu einem späteren Zeitpunkt versorgt. Neben Bugfixes und kleineren Verbesserungen wird auch der Schwierigkeitsgrad an bestimmten Stellen angepasst.

Screenshot

Outlast 2 - Patch-Notes

  • Global rebalancing of the game difficulty.
  • Microphone no longer uses extra batteries.
  • Increased the size of subtitles.
  • Fixed an issue on Intel HD 4000 cards where most dynamic lights were missing.
  • Fixed an issue where flickering black squares appear in the center of the screen at some specific resolutions.
  • Fixed an issue with alternate controller mappings and the camcorder UI.
  • Fixed an issue with double doors where one of them is locked.
  • Fixed an issue causing lost save games when Steam somehow fails to initialize.
  • Fixed some heretic sound effects.
  • Fixed multiple minor gameplay issues (collisions, crawling, tutorials, etc.)
  • Fixed multiple rare crashes.
  • Added a “-refreshrate 60” command-line parameter to specify a preferred refresh rate (replace 60 by the desired refresh rate).
  • Added a “-notexturelimit” command-line parameter to remove texture size limits based on VRAM amount.
  • Added a “-borderless” command-line parameter to use borderless fullscreen and not have to edit INI files.

Update: Darüber hinaus haben die Macher bekannt gegeben, dass die Entwicklungskosten von "Outlast 2" bereits in der ersten Woche nach dem Release wieder eingespielt wurden.

Kommentare